Ge och ta trodde ja

Alltså jag hade inte tänkt å skriva nått mer om saken, men jag ska straxt åka iväg å göra ensak och jag kan inte koncentrera mig för den där komentaren david var nog bland det elakaste jag varit med om å jag har varit med om en del!
Jag har ALLTID kört sofia med glädje! och å då kalla mig för en jävlasnåljåp tycker jag är fruktansvärt fult. Jag tycker om sofia har inget emot att köra henne då! eller HADE iaf inte det. men jag skulle vilja få något ibland för det. ge och ta lixom! är det så fruktansvärt fel?

Detta har jag skrivt till sofia så det är inget hysh hysh påt.

Antalet mil har inget att göra med fylleskjuts varför är det så svårt att förstå? framgick inte det i förra blogginlägget david? eller sket du i att läsa det så tydligt. Allt du skrev om mig där i kan jag då bara säga detsamma!

så punkt ett : FYLLESKJUTS har inget med antal mil att göra. Snälla förstå! Fille har betalat 50 kr och när micaela eller jag kör örebro kumla är det 50 kr per skalle. det har jag betalat andra jag fått skjuts av.
jag fattar verligen inte vad det är som är så svårt att förstå med det?! å ja tobbe hämtade MIG! i garphyttan jag försökte vara snäll då å fråga om fler ville åka med för att slippa sova över eller åka buss men det är ett VAL man gör.

punkt två : gud så duktig han var med matten där! då kanske jag ska ta å förklara hur JAG räknat. Jag tryckte på och av mätaren när jag åkte under "karlskoga avfartsbron". vi åkte lite i karlskoga ja men det var ju som sagt så lite så jag tyckte att det kunda ju jag å sofia dela på istället för att blanda in emma och trycka om mätaren.
Mätaren sa 12,4 mil det gångade jag med 13 kr då tror jag bensinen stod i 12,nånting så jag tyckte att det var okej att avrunda till tretton.
12,4 gånger 13 = 161 kr delat på två det får jag till 80 kr. om int emin mobilminiräknare är paj.
Å jag sa att det var därifrån jag skulle kräva bensinpengar och passade inte det kunde hon åka buss.

det låter som att jag har tvingat människan att sätta sig i bilen med mig!

Det här är verkliegn kontentan av allt å jag fattar inte hur det har lyckats gå så här långt.
david du kan dra åt helvete för vad du sa. skulle kunna skriva så mycket mer men jag är ju uppebarligen inte värd att lyssna på så du lär ju knappast göra det när du tycker så där.

Kommentarer
Postat av: David Ericsson

Fylleskjuts har för mig självklart något med mil att göra. Som ja sa tidigare kan man ju oxå ha delade åsikter om ifall man kräver något av flickvännen eller den man vill ska bli det?



Om jag var felinformerad om milen gällande Karlskoga ber jag om ursäkt för det och önskar dig mer glädje körande din monstertruck eller va du har som drar en hel liter per mil. Dessutom e de inte jätteviktigt eftersom detta främst handlar om ditt beteende i allmänhet och inte om några futtiga bensin-kronor.



Eftersom jag har förstått att du vanligtvis inte lyssnar på mig överhuvudtaget så ska jag som är så jävla bortkommen angående precis allt, och elak nu gå å skita ner mig, dra åt helvete, odla ett huvud å va de nå mer du sa i smsen nyss?



Är man dum mot mina vänner sitter jag inte tyst och kan man inte ta kritik är det bäst om man bara är tyst.



Med vänliga hälsningar David Ericsson

2009-10-16 @ 18:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0