Skäms på dig

Jag skäms. Jag skäms väldigt mycket för jag har insett att jag faktiskt är sån som hellre låter bli än testar och misslyckas. Jag är fegare än vad ni tror. Fast oftast ser jag väl till att göra det ändå, fast det blir aldrig så bra som det skulle kunnat bli om jag inte vore så otroligt rädd för att misslyckas. Eller så slinker jag undan det så gott jag kan och säger inget till någon och hoppas att ingen ska fråga. typ som nu...
Tiden rinner ut.

Min underbara nagelfil ligger förhoppningsvis i lill-mattes bil och jag har fått tagit till hemska åtgärder för att kompencera dess borttappadehet. En ANNAN nagelfil! en inte lika bra nagelfil.

Haha jag skäms även nu för hur lätt jag gjorde det för mig, men står det still i huvudet får man fuska =P
And here went nothing! nu kryssar vi allt och glömmer allt jag nånsin gjort.

Micaela ska sluta klaga på att jag är dålig på att svara när det ringer. hon svarar inte på sms =P

Snälla kan det inte börja regna. bara vräka ner så jag får mer RÄTT i samhället till att känna mig dyster hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0