Folk är jävligt tröga

Idag har jag tammesjutton typ mejlat varenda angränsande polismyndighet jag kunnat komma på. jag är ju med största sannolikhet försent ute men det skadar ju aldrig att skriva.
hon i örebro ger en ju inte direkt mycket svar

Ena frågan är ställd. får jag ett negativt svar kanske jag borde tänka om ang den andra frågan...

Mamma ska köpa sprit åt mig på båten. Skulle behöva den till helgen istället.

Att veta vad man själv säger är precis lika viktigt som att veta vad alla andra säger.


Min lillebror övningskör och jag får gå på systemet...

Å jag borde sova =P


Kommentarer
Postat av: Emma H

sjukt vad tiden går.

Tur att man inte förlorar sitt liv i koma eller nåt

2009-10-30 @ 12:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0