Bring me back

Anton är jättesnäll och fixar stora datorn så den inte är YBER seg längre men sen tar han min bonk! =O

Jönköping och södermanlands län de svarade haha och de svarade ordentligt! nepp skeppet för utbildning nu i höst har seglat...jag kan söka till andra län till våren, men de flesta andra län har inget svårt att fylla sina platser, vad är det föe fel på örebro? helst ska man gå utbildningen där man tnkt tjänstgöra, men hehe jag ska ju flytta...
124 sidor med grundkursen har jag nu skrivit ut haha tur att mamma inte är hemma. Vet ni hur många gånger man måste fylla på pappaer för 124 sidor!? så gärna vill jag gå den, men hade ju kunnat vara kul å ha våren till annat... men detta går före helt klart, det vet jag redan säkert.

Det är spännande att det aldrig händer nått och sen när nånting händer så ska allt hända! allt ska in i samma lilla helg...

funderar på att gå och sova middag. eller kanske lite betapet först? vad mycket konstiga ord det finns å jag kan INGA av dem =P

Sluta bortförklara och stå för saker och ting istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0