Nu lyser det överallt

Det märks när jag dansar i högklackat att höger foten inte riktigt är helt och hållet med på noterna. Men jävligt långt har den kommit sedan mars. Behövs bara lite emr träning =P

Jag har även kommit på en MYCKET smart sak! Efter jul ska jag börja ställa om dygnet rejält. så jag slipper så mycket jetlag i Australien haha gud så smart jag är =D

Konkar in ljusstaken från förrådet, packar upp den, drar sladden, drar om sladden, plugga in den och så funkar den INTE!

Jag har en idé som slår mig praktiskt taget varje kväll nu. den verkar skit smart på natten, när jag sedan vaknar undrar jag hur dum jag är haha. varför verkar alla idér så mycket bättre klockan tre på natten?
Fast det går ju åt båda hållen, de som faktiskt är rätt vettiga verkar helt fruktansvärda på natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0