Inte stressad. Nervös!

Ni vet jag får sånna där lustiga känslor ibland? Den där känslan som säger att "det där datumet hände det något". Den fick jag igår kväll och givetvis kunde jag då inte somna förns jag kommit till botten med det dela (jag kunde inte sova efter det heller men jaja =P) så jag började rota fram gamla dagböcker. 12 november 12 november 12 november. vad hände då!?
Då var jag i Pisa =p haha

Den där personen jag skulle försöka få tag på idag hade telesvar på så honom testar jag en annan dag. Den där andra typen lär väl inte vara där heller.

Å varför ska jag blir så nervös inför allt?

Kommentarer
Postat av: Emma H

så nu framöver kommer du att få australienvibbar varje januari ;)

2009-11-13 @ 20:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0