Hon bad snällt

Det kanske gör mig till en hemsk människa men just i det fallet så sket jag i det. För jag hade askul! Å det var jag som sett framejot det så länge. Så gör det mikg hemsk att jag var lycklig so be it =D

Alltså jag har inget emot att sitta hemma själv en lördagkväll. Om det är lördag eller onsdag gör mig lixom det samma numera. alla dagar likadana =P men det ska va så att jag själv valt att vara ensam, det är när man inte har nått annat "man skulle kunna göra" som man känner sig patetisk.
Men patetisk eller inte så är P.S. I love you en fruktansvärt fin film. jag satt största delen av den med tårar i ögonen.

Idag ska j ag ta mig an två avsnitt jag sparat på ett tag hihi. å jag skämms! Jensen Ackles spelade ju Jason Teauge i smallville! Jag har ju sett honom! jag har ju tyckt illa om honom i den serien men jag kom inte ihåg att det var Ackles! Days of our lives och Dark angel med Jessica Alba har han oxå varit med i! Men i mitt försvar så har man förändrats väldigt mycket till utseendet hihi

Åkte å hämtade micaela och två kompisar till henne klockan fyra imorrse.
Ja fy fan vilken snål och elak jävel jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0