Braveheart and crybaby

Nänä hursomhelst så ska jag åka till australien så jag vill inte bli liggande med någonting. Jag förstod bara inte vittsen med att neka om man till och med blev erbjuden. Det tycker jag är lite löjligt. men det är MIN åsikt. Jag kan ju inte tvinga iväg folk =P å nu är jag iaf vaccinerad så folk kan falla som flugor runt mig och det gör mig inte ett smack =D

Det är sent. Jag borde sova. Ska till cappio läkargruppen imorrn för att vaccineras mera haha. Tror jag "tycker om" att vaccinera mig därför att det för mig ofta symboliserat att jag ska någonstans.

Anna har skrivit till mig. Mario har skrivit till mig. Hon ringde. Hon OCH hon och han fick luft haha tror universum säger att det är dags att gå vidare.

Jag köpte karta idag. så även om inte biljetten är bokad så är det bestämt i mitt huvud. Dålig karta men var den enda som fanns och lika snabbt som det gick för mig att väckla upp den hade jag bestämt resvägen hihi.

DE åker på lördag. I övermorgon. I ÖVERMORGON! Malin och Emma ni åker då och jag önskar er så fruktansvärt mycket lycka till!! Jag är fortfarande skeptisk till att ni kommer överleva varandra men jag har lärt mig att det är hos MIG felet ligger när jag ifrågasätter sånt där =P bevisa mig gärna fel är vad jag får säga =D
Micaela och Regina ska ju flytta ihop. Första tanken som ju då dök upp i huvudet på mig var ju "åh herregud det skulle jag aldrig göra, det kommer aldrig gå". Men det kommer det säkert visste göra! För som sagt det är JAG som inte vill flytta ihop med någon. Det är jag som är rädd i de situationerna och det erkänner jag.

Jag är stolt över er brudar. Ni är modiga. Alla fyra!

Jag skulle verkliegn vilja ge respons ibland på vissa saker för jag tycker att jag som alla andra har rätt till en åsikt (fast på den punkten brukar väldigt få hålla med när det kommer till mig har jag märkt =P). Man ska ju inte klaga på de som läser för det uppskattas ju så klart. men ibland så undrar jag verkligen...

Låttips: Monster - Itchy Daze samt Mountains - Lonestar (bra "countrylåt" jättefin text)

Kommentarer
Postat av: Emma H

och jag tackar så fruktansvärt mkt :) ses snart (nästan)

2009-11-20 @ 22:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0