22 257 ord senare!

Att se en massa "gamlingar" äta tacos kan faktiskt vara rätt kul. "Hur äter man det här?!" haha

Jag blir smått tokig. Jag vill boka biljett! Men jag vill oxå att allt ska va okej med visumet innan jag gör det...
Jag har "been granted" ett ETA men på hemsidan står det att det kostar 20 aus dollars men i det automatiska svaret (gah!) jag får står det att det är gratis. huh?
Min STORA väska börjar jag även tvivla på. ska testpacka lite längre fram.

Alvida är numera godkänd blodgivare =D men det skulle va kul å veta vilken blodgrupp jag har.

Mario svarade på mitt mejl här i veckan. Jag grät...

Kommentarer
Postat av: Emma H

känner en gammal tant som utbrast högt på mcdonald's "men dom har ju fisk i semlorna här!!!!!"... hon hade fått en fiskburgare XD

2009-11-29 @ 12:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0