Working woman

I hear you calling and its needles
And pins (and pins)
I want to hurt you just to hear you
Screaming my name

Dont want to touch you but
Youre under my skin (deep in


Nu är det sommar nu är det sol nu är det korv i fabrien!
Första dagen på jobbet och allt var som vanligt. Fötterna grät av smärta, jag var uttråkad efter två timmar (nästan glad de första 30 minutrarna haha)
så här ser det ut. jag och linda är inte på samma skift (stor tår), men vecka 25 får vi sparken från våra vikariat och så får vi börja sommar jobba på samma skift vecka 26 (= vi får sämre lön som sommarjobbare hm...)
Fram tills alla andra småttingar kommer i sommar är det bara jag linda och oscar som "sticker ut". Oscar har varit där sedan 1 april. när han sa det svara det jag "ha! vilket skämt du är"...han fattade dock inte. men linda gjorde det!! =D
Linda, ja linda, jag är för trött just nu för att göra den människan rättvisa. Vi ligger väldigt på samma nivå. vilket är en väldigt härlig känsla, iaf för mig. i är i samma stadie i livet....fast...hon har pojkvänn och planer på att plugga i höst...och riktigt sååå bra är ju inte jag. (nfys^^)

Det känns dock asom att jag tagit ett jättekliv BAKÅT i tiden, ett år för att vara exakt. å jag har ju redan gått igenom det här med att inte veta hur hösten ska bli och yrseln av korvdoften. trodde jag var färdig med allt.

Jag vill vara en bättre kompis. jag vill inte vara sån som bara längtar efter att få åka hem å slockna i soffan framför greys anatomy...men det känns som om det är det enda jag har kapacitet till för tillfället det kanske blir bättre.
I sommar tillexempel så om jag ska bo i ekeby-almby och jobba samma skift som linda så trr jag det finns mycket stor risk för att vi kommer tröttna på varandra, jag är bara realist. MEN och det är här tvisten kommer när det handlar om mig å henne. istället för att bli helt galna på varandra och slänga saker omkring oss så gissar jag på att vi är sånna som då bara helt enkelt slutar prata med varandra i typ en vecka, eller mer, sen kommer det en tidpunkt då en av oss inser att man har något man faktiskt vill berätta för den andre och då gör vi det och så börjar vi om. förstod nån det där? det är mycket positivt husomhelst. Jag gillar linda så sammanfattar vi det hela =D (även om jag är en mycket råkig och trälig person...) Har jag blivit besatt av Linda? det verkar så =P

Everybody is leaving me!!! And I'm stuck so I can't leave you!


I'm loving what you wanna wear
I wonder what's up under there
Wonder if I'll ever have it
Under my tongue

I'll love to try to set you free
I love you all over me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0