What you see is not all you get

Man ska inte ringa in till radion om man är bitter! Ett tips bara.

Planen var att gå ut å springa idag men sen när vädret blev så underbart så bidde det "fuck it jag solar!"
När man får stå på maskin går dagarna iaf lite fortare. Linda fick dock en extremt kort dag idag. Åtta te två haha. så nu är hon tebaka igen på MITT skift, för den här veckan iaf. De skull eju bara låtit henne va på röda skiftet från början.

Det är en sak jag funderat på och det är vad det är som gör att Linda pallar detta jobb bättre än mig, mentalt alltså. Jag är en hävert på å lägga korv =P Jag tänkte att det kanske kan va för att hon har t.ex. pojkvänn, är bara inne på sitt andra år, jag är på mitt tredje eller att hon gått utan sysselsättning längre och är därför mer tacksam. Linda hävdar att det är för att hon är mer störd än mig.

Å det är lustigt på det där stället lyckas mangöra något bra kan man om man har en sjuhelvetisk tur få en gnutta beröm och sen glöms det bort fort som attan vad man lyckats med. Råkar man dock göra MINSTA fel kommer folk ihåg det tills den dagen man slutar, eller dör...

I don't need to justify myself to you.

Sofia I neeeeed you!

Hannah Montana har ju slutat gå, den engelska versionen. Den svenska ska gå ett tag till. mysko.

Folkatorps ridskola är till salu. Fille ?? =D vi köpa ?? hehe där är det mångas karriärer som startat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0