Weekend toy

Nu har jag dragit på mig en mycket intressant bränna =P men det är en bränna iaf.
Helgerna går alldeles för fort och veckorna allt för sakta. Kanke är jag bara inte en såndär människa som pallar ett 9-17 jobb... Men vad är det meningen att jag ska göra då? Vad ska jag göra med mitt liv?

Jag måste gå å se Terminator Salvation när den kommer.

Har ni nånsin den där känslan att allt bara är påväg att bli för mycket fast ingenting egentligen har hänt? Allt står så otroligt stilla att det bli kvävande att försöka röra sig själv?
Samma sak kan hända åt andra hållet. Då är man stressad oxå fast på ett mer normalt sätt.
Jag kan inte få ordning på mitt huvud.

I want all those things that don't belong to me.

En väldigt trevlig "känsla" (inte riktigt rätt ord för det är mer som om att jag får för mig att det där kommer hända) svepte över mig tidigare idag när jag låg ute och stekte och hade Gott to be somebody i öronen. Det var en trevlig känsla just då men när låten tog slut tog även förnuftet vid. så kan det ju inte vara...eller bli. ha! knappast lixom.
Men känslan av värmen, kärleken, filten och stjärnorna....den tar jag med mig nu när jag går och lägger mig.
Jag ska försöka drömma mig tillbaka till det där tillfället som ännu inte intfäffat.... som sagt, drömma får man ju.

Our imagination, taking us to places
We have never been before
Take me in, let it out
Don't even need to touch me
Baby, just Breathe on me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0