Snabb som fan...swosch!

Tycker ni jag skrivit tråkiga bloggar på sistone? =P jag bara undrar.

Idag har jag å sofia legat hela dagen på en madrass och JAG har iaf haft det otroligt skönt. Sofia har vi kommit framtill har lite ADHD =p men jag tycker så mycket om dig iallafall.

Akut utlösning, nyhånglad, solvändning och översnarkad

Vi var på änglar och demoner igår här i kumla och den var verkligen skitbra, men är man inte emot kyrkan innan så är man det efter helt klart. Jag säger det en gång för alla nu. hata kyrkan. Gemenskap är det ENDA jag kan erkänna är något positivt med den men det kan man finna på annat håll! Det är bara en massa hemlighetsmakerier, lögner och rent av dumheter. Å det har jag inte bara grundat på filmen för er som oroar er.
Vill nån skälla på mig nu för att jag har den åsikten så varsågod. Men jag står för att vill ni vara troende så är det ERT PROBLEM. jag är det iaf inte...inte på att det ska vara "en allsmäktig och endast en" iaf.

Det roligaste med filmen var ju att kunna sitta å säga "där har jag varit, å där och där och där!!"

Jag tror att vår granne försöker omkonvertera sig själv till knutte...höhö

Jag är inte så analyserande längre och det tycker jag själv är lite tråkigt...

Sofia hade sökt på supernatural åt mig å då är man en äkta vän haha =D
En hel helg med så här underbart väder. Jag är i himmelriket!!! Med mycket tur kanske livet kan vända denna vecka <3
Men har jag inte sagt något innan onsdag är jag körd...igen....suck

Her body tan and wet down at the reservoir
At night on them banks I'd lie awake
And pull her close just to feel each breath she'd take

Kommentarer
Postat av: Sofia

<3 <3 <3 <3

2009-05-30 @ 23:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0