Lite mera sommar lite mera sol

Micaela väckte mig! Grr... totalt utslagen sen igår och denna vecka. att jobba är tufft =P
vi åkte hursomhelst in te stan för att "fixa" micaelas navel. men allt hade ju stängt fyra inte fem som vi trodde så det blev marieberg istället. så nu har jag bland annat köpt en klänning min mor int etänker släppa ut mig i =P och saker jag inte alls har råd med. Nu behöver jag bara ett tillfälle att ha den där lillalilla klänningen på mig haha

nu är jag trött haha krävs inte mycket. jag måste börja komma igång. få fart på mig själv och skaffa mig mer energi.

Jag längtar sååå mycket till i smmar. av flera anledningar. Men som sagt man måste ta en dag, eller vecka, i taget för att int ebli tokig.

Tittar på en dokumentär om Barack Obama och det är verkligen intressant. räkor står på bordet MUMS.
Glömt inte att det är Eurovision ikväll klockan nio!

Kommentarer
Postat av: mickan

du får hälsa din mamma att du kan ha klänningen när du är ute med mig... då kommer inget att hända....eller?! ;P

2009-05-20 @ 14:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0