Trampolinhopp ner i grytan

Jag kommer på så mycket jag vill skriva på nätterna men precis som drömma är de väck nästa morgon.

Var med Andreas på salsa igår. Svettigt och otroligt roligt! Har ju varit påväg å börja dansa ett par gånger men oftast var det hästar som kom emellan och sen var jag verkligen inte heller duktig påt så även om jag verkligen ville så såg jag ingen idé med det. Nu gör jag det för jag är fan bra! =P men alla sorters kurser kostar pengar och det har jag inte.
När vi var påväg in i byggnaden kom det fram en filur till mig och sträcker fram en hand "Hej jag heter Nicklas" Öh..jaha...och vem fan är du? varför hälsar du på mig? Jag känner inte dig. Men tack och lov innan jag han bli otrevlig fattade jag ju att han var kompis med andreas heh...

Men det är lite lustigt, det är tackvare Jennifer i sexan (parallellklass) som jag kan grundstegen i salsa och fatta hur mycket gratis jag fått genom det. Tack Jennifer. och sen är det jävligt bra å vara tjej när det kommer te dans, fast jag har ju nog problem med att bara följa med och inte hitta på egna saker hihi.

Jag hade en känsla av att salsan på fredag inte skulle bli av och det ska den ju inte nu =( men karlskoga istället här kommer vi hehe

Sommarmatte kanske man borde fundera lite på.

Just idag måste jag bara få komma ifrån detta hus! Fille jag kommer snart =P min mor och bror är inte klara i huvudena...

Jag kommer inte få vad jag vill ha, men nu vet jag iaf vad det är jag vill och inte vill ha och det är ju alltid något.

Vad gör vi? Vad gör vi? vad i helevet ska vi ta oss till? Paniken kommer svetten rinner hjärtat bankar...gah! Jag var så jävla nöjd med att min framtid var så fint plannerad.... jag behöver få komma bort.



It's not easy trying to understand
How the world can be so cold, stealing the souls of man

You wrestle with the fear and doubt
Sometimes it's hard but you gotta believe

The darkness will be gone,the weak shall be strong
Hold on to your faith

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ska bort... det blir västkusten i juni :D

2009-05-06 @ 14:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0