Outcast

Skriv i era bloggar människor. Sååå jobbigt kan det väl inte vara? Vad är vittsen lixom å ha en om man inte skriver i den? Okej nej visst kanske har det inte hänt så mycket i ens liv, men gud så tråkigt det är å läsa "...idag gick jag upp, åt frukost, gjorde det, åkte dit, nu ska jag äta middag och sen får vi se vad som händer puss" GAH! BLÄ UCK!
Tankar, funderingar, frågor SKAVLLER hehe. tänk om det fanns en gosipgirl sida fast svensk. jag skulle vara stor beundrare =P
Måste man vara hyperaktiv för att skriva blogg?
och ja...jag har blivit mycket ytligare sen studenten...vet dock inte hur det kommer sig hm... well well.

Skulle åkte på en trevlig tillställning hos fille idag men icke sa nicke, det bidde inställt. tråkigt. särskilt för min mamma som verkade överlycklig över att få iväg mig härifrån =P
Äh... är man arbetslös och pank så får man ta vara på solen om dagarna istället. Klagade ju hela förra sommaren över att jag aldrig fick göra det. Varför motionera när man kan sola förresten oxå. hehe

Eftersom jag kände att det inte var någon idé att svara så skriver jag det här istället. Nej jag förstår inte! Har man gjort slut så har man. lär er det nån gång! Ex-flickvännerna anfaller! Vad gör ni? Killar: Ni sätter ner foten och säger ifrån, men är inte elak. Tjejer: Ni dumpar grabben om han inte sätter ner foten! Jisses ska det vara så svårt =P
Och ni flickor, ny flamma som gammal, har ni tänkt på att det är aldrig ex-pojkvännen som ställer till problem, bara ex-flickvännen.
Det kommer helt klart komma mer tankar om ämnet i denna blogg. Iaf tills ni lärt er! Tänkte skriva "tills VI lärt oss" först men va fan, jag har ju koll! hehe

Jag ska jag  ska jag ska....jag vill inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0