Never gonna shut up!

Maybe I was stupid for telling you goodbye
Maybe I was wrong for tryin' to pick a fight
I know that I've got issues
But you're pretty messed up too


Man känner sig väldigt samrt när man sitter med en bok på rasterna på jobbet. Folk verkar till och med tro att man är det!
Idag var jag oxtokig på alla på mitt jobb vars namn börjar på S...förutom Sunil. Su- är ja...rent av blåst. Sa- är äcklig! So- tror att han är så jävla duktig men seriöst jag har ALDRIG sett honom skära korv! Den andra Sa- är så sketet grinig jämt.
GAH!

Idag BLEV en bra dag hoppas ni haft en sådan oxå. Jag vill åka te vingåker factory outlet nu tack.

Förlåt för att ajg väckte dig sofia med mina bekymmer och Tack linjda för att jag fick (i all hast =) ) klaga av mig några av dem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är lungt. Somnade ju om.. båda gångerna jag fick sms :P samma sms dessutom! Kan ju åtminstone variera dej ;) hehe. pusspusss

2009-05-26 @ 22:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0