Kompisdesperat!

Nu är det så fröken linda att jag oxå läser bok på rasten och det har jag gjort sedan dag ett så tjii för dig =P
å ja det är skönt å prata med någon på det där stället och det är kul för dig att det finns folk där uppe som du kan göra det med, men jag har inga sånna människor eller...jo kanske men jag orkar inte. =P

Pallcentralen har ju helt klart förlorat sin charm nu när inte marcus jobbar där längre, men sen igen...vilken del av lithells har någonsin varit charmig om jag får fråga? =O
å jag vet det stämmer inte att jag klagar så när jag för typ bara två veckor sen var hals över huvud överlycklig över att jag fått ett jobb...men jobbet tär på mig....

Jag har bestämt mig. Till midsommar ska jag vara snygg igen! höhö

Om jag försvann...skulle någon då märka det? Skulle någon sakna mig?
Jag har två kännetecken om jag är inblandad i en katastrof. Tatueringen och en leverfläck mitt på vänster foten =P

Jag jobbar imorrn. Jag får pengar för morrn om V ÄLDIGT väldigt länge men de kommer. lev på hoppet för fan! nu ska jags e på mitt älskade Greys Anatomy och försöka sova. Sova, jobba, äta, sova jobba äta sovajobbaätaaaa insane!!
Mina naglar är totalt kaputt.
Jag vet vad jag skulle vilja göra i helgen.... men så kommer det inte bli. som vanligt.

Som sagt vad är det för vitts med å ha en blogg om man inte skriver i den. I have so much more to say.

Figure it out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0