I'm so screwed

Pappa ringde förut och sa att jag var tvungen att köra in anton te stan för han glömt sin vita keps på bussen. Först blev jag väldigt irriterad sen mindes jag den där fruktansvärda vintern då jag lyckades slarva bort sex-sju par vantar på olika bussar! =O
Så jag kanske ska ta å va tyst å bara köra in honom så han kan hämta den.

Jag är så körd...så körd så att bromsarna tagit slut för längesedan....så körd att till och med gasen gett upp.
Vad fan ska jag ta mig till?
Jag försöker att int etappa hoppet men det är svårt att hålla kvar någonting som faktiskt inte existerar!

Trodde jag häromdagen köpte ett nytt reflexschampoo. Jättebra grej. Men sen var jag tillbaka på kavantum ett par dagar senare och såg då att reflexbalsamet (som jag absolut inte vill ha!) inte var silvrigt längre det var OXÅ lila. Så jag hade ju köpt ett skitbalsam för 80 spänn! GAH!. fuck...

Vädret är underbart och då kommer alla hundägar ut... jag vill ha!


Time and time again, I play the role of fool
(Just for you)


Jag har försökt å förtränga det, men det var den här helgen som varit som jag skulle ha kommit hem från Sydafrika. Tre månader reducerade te tre veckor... Det slog mig igår kväll, och det slog hårt. Jag läste lite i min dagbok och drömmde mig tillbaka, på gott och ont. Det har ju blivit som en dröm, inte en upplevelse. De känslorna jag hade där nere har blivit till önskningar. Vinden gräset hästarna havet! snäckorna solen vägarna människorna anna! jag saknar anna.
Så jag låg där igår och den enda tanke jag tillslut klarade av att tänka var att det blir aldrig som man tänkt sig.... nä men det visste jag ju för fan innan. jaja. och jag fick ett väldigt behov att få prata med en viss person, nu lovar jag till hundra procent att ingen kan gissa vem det var för det chockade till och med mig. och klockan var hur som helst ett på natten så personen ifråga hade inte svarat för den delen.

När skyltdockan i fönstret utan huvud börjar se skaplig ut för att skjortan han har på sig är läcker DÅ är det ILLA! =D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0