Börjar en ny period av livet nu?

Jag hade tänkt å gå å lägga mig men vill inte göra om samma misstag jag gjorde härom natten när idéerna flödade vilt och berövade mig på min underbara sömn. Även om jag dock nu kanske inte skriver något vettigt så kanske jag iaf kan lura min hjärna att jag visste gjort det och på så vis däcka sen när jag väl lägger mig ner i mitt paradis till säng.

Det är kul att micaela aldrig skriver att det är hon som lämnat komentaren men jag vet iaf att det varit hon =D

Ja jag var ju tvungen att skriva därför att denna dag på nått sjuktvis blev bland den bästa jag haft på länge. Först ringde lithells (de ringde marcus oxå men den jäveln hade den lyxen att han kunde tacka nej). Det har väl redan framgått att jag börjar jobba på måndag??  Sen fick jag reda på att de ringt Linda oxå och en stor enorm humungus!! börda lyftes av mina axlar. Jag får en sommar till med henne TACK! får det att låta som hon är döende eller nått haha
sen eller innan har ingen koll fick jag det på print att jag får bå iaf en månad hos linda i ekeby-almby. so looong kumla! typ....

sen red jag!! ja jag red hos fille på bella =D och ja det var skakit men jag gjorde det. och vilken pärla hon var (fille och hästen =D ) jag red!! jag satt på en häst jag tog mig. Jag är tillbaka och jag skiter från och med nu om jag är en mästare på hästryggen jag hade glömt att jag red för att det var kul, inte för att bevisa att jag dög. tyck att jag suger på å rida jag är okej med det jag gör det för att det är kul, men det är bara kul så länge inga krav finns.
Av och på var det värsta. jävla fucking fot. vill kapa av den! typ... (älska ordet typ...typ)
Det ska bli så kul att se vad Fille kommer att åstakomma med Bella. Båda två har ju sån enorm kapacitet! Fille förtjänar att få sattsa. Missuppfatta mig int enu jag älskade DC men det känns som att hindrena är färre för fille nu med denna brud  =D
Och JAG har ridit henne! (skrit toch trav men jaja)

Det var konstiga känslor, för jag Alvida, jag kan ju bara inte vara rädd för hästar, men vad i helevete var det då jag kände. jag vet inte. det kan ju inte ha varit rädsla, för det kan jag ju inte känna inför en häst. ja jag var förvirrad, men jag är väl på rätt spår igen, det känns så iaf på fler punkter 'än denna. en dag i taget.

Och sen ja det är nått med att bli omnämd i en annan persons blogg det är speciellt det gör mig lycklig...och töntig haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

alvida du är oxå bra på att rida:) du har en enorm känsla som många andra inte har, faktiskt inte ens jag.. dock har jag iaf just nu mera förutsättningar att komma längre men du kan komma långt med din känsla om du bara kämpar!! och bella gick riktigt jävla bra i slutet när du fick loss henne!!!! DU ÄR SKITBRA ALVIDA

2009-05-07 @ 22:38:18
Postat av: mickan

grattis!!!!!!!! nu kan vi åka utomlands ;P

2009-05-09 @ 06:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0