Blogga mera!

Jag har två STORA erkännande att göra om min dag: 1. JA jag är ett zac efron fan!! men för fan hur skaman kunna låta bli. han är ju söt!! (freaking gourges och give me give me give me, egentligen heh) och 2. Idag har jag gjort precis vad jag ville göra, vilket var INGENTING! jag har suttit bänkad framför tvn och bara glott, and proud of it! det ska ju som sagt förändras nu. Bye bye tv...

I miss the sky... I miss my sky...

Fille har skaffat bärbar dator, en jättesöt liten sak och på tal om datorer det är nog bäst jag skriver det här för jag har märkt att folk börjat ta illa upp för något jag inte kan rå för och tro att jag vill dem illa eller nått.
Jag älskar min dator, men han har börjat leva sitt eget liv. Han loggar ut sig, avbryter, vägrar ta upp sidor, länkar, loggar in av sig själv oxå osv.

Hur mycket ska vi slå vad om att det kommer spöregna hela helgen och sedan bli kanonväder nästa vecka? =P

Jag skulle vilja skriva det själv men Linda skrev det bättre innan (förutsatt att hon nu menade det så som jag tog det =S ) brutalasanningar.blogspot.com.
Men sen är jag även sån som av nån sketen anledning aldrig BARA kan se det goda i saker å ting. Jag måste påminna mig själv om de där men:en. det måste jag sluta med

Å sen har jag börjat känna mig som nån jävla moraltant som går omkring och förespråka kondomer för alla mina vänner. For fuck sakes! Jag trodde ni var vuxna nog att fatta hela den här faderullan med att "skyddar man sig inte kan man bli med barn" jisses! och jag vet inte om ni som läser detta klara det här men får jag höra bortförklaringen "men han drog ut den innan" en gång till så slår jag någon. hallå! vad går ni i? sexan eller? lyssnade ni såå dåligt på sexualkunskapen?  eller argumentet "det är skönare utan". vill ni ha ett tips? den tunna kondomen heter CHO-SAN.


An old man turned ninety-eight
He won the lottery and died the next day
It's a black fly in your Chardonnay
It's a death row pardon two minutes too late
Isn't it ironic ... don't you think

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0