Akututlösning XD hahaha

Idag var det lite bättre men allt berodde på att maskinen gick sönder och jag å Jonna stod och pratade i en timma... väldigt lite ger mycket men jag vill inte att min mentala hälsa ska hänga på att jag får ha ett samtal med någon.
Detta eviga klagande och gnällande på saker som inte spelar någon som helst roll gör mig tokig. Charmskola skulle behövas för lithellsarbetarna!

Jag är trött på mig själv och hur jag uppenbarligen funkar...

Stod och pratade med Linda när mina åkkompisar var å handlade och sen kom kalle för att hämta henne och Linda sken upp så där underbart härligt som man gör vid de tillfällena. jag kunde inte då låtabli att le åt henne haha <3

Anki - Soran sluta pilla på mina korvar
Soran - Det är inte din korv
Alvida - Haha. Akta dig Soran så hon inte börjar pilla på DIN korv. =P


Jag måste ju te västkusten för när annars ska jag få bära min lilla svarta hihi
Å fille jag har fått "en liten röd" på hjärnan gah!

Igår gick jag å la mig halv åtta för att vid kl nio på kvällen gå upp igen för å titta på Grey's anatomy. SÅ bra! så bra!! jag grät. buhu!!

Jag vill ha räkor och Donelli...eller jordgubbar med grädde...och donelli =D


Tyckte det här var en jättebra låt men trodde att han sjöng om att han var trött på att prata med flickvännen på mobilen hela tiden, men när jag läste texten insåg jag att den nog handlade om lite mer än bara det höhö.

Milow - Ayo Technology

In her fantasy, there's plain to see
Just how it be, on me, backstrokin',
Sweat soaking
All into my set sheets
When she ready to ride, I'm ready to roll
I'll be in this bitch till the club close
What should I do, one thing on all fours
Now that that shit should be against the law
Different style, different move,
Damn I like the way you move
Girl you got me thinking about,
All the things I do to you
Let's get it poppin' shorty
We can switch positions
From the couch to the counters in my kitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0