- The best little whore house in Texas -

"Det lilla horhuset var så känt och omtyckt att männen som kämpade i första världskriget skickade dit sina sönder i andra världskriget"

Poltergaist har jag nu även överlevt. Lite stolt över mig själv men så hemsk var den inte. Kändes som Ghostbusters gone bad hehe "They're here..."

Åkte buss in till stan idag. BUSS! för å träffa sofia en stund. Jag fick sitta i solen iaf =P Såg en liten semonstration, sen vid fyra började folk samlas på gatorna, vi fattade inte varför... jag vet nu varför. korkat. varför lyssna jag inte på mamma igår? haha menjag hade mysigt med sofia vid vattnet hursomhelst

Har ni sett nu reklamen för tele2. Den med sonen i familjen när han hittar på att han ska te farmor när kompiserna ringer för att han vill sitta hemma med tv:n och datorn....jag förstår honom hehe Men inte på det sättet!! Ibland är det bara skönt å få va.

Rumpan har fått eget liv och snart har väl magen det oxå. suck

Jag ska försöka hänga med i X-men nu har jag tänkt. det är väl en sån film man lixom måste ha sett. =D

Now if you'll excuse me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0