Snälla klia mig på ryggen

Gud vilka elaka vänner jag har =D haha nej verkligen inte. Men hittills har jag fått tre, ja TRE erbjudanden att följa med utomlands lite senare i år. men jag har ju inga pengar!!! Vill gråta av förtvivland för hade jag det skulle jag hänga på utan att blinka!

Alltså skvaller är ett fenomen vi nu ska gräva lite i. Jag insåg att skvaller är ALDRIG positivt. När man får höra att man själv är inblandad först så hoppas man ju alltid på att det ska vara positivt, typ att berättaren (skvallerbyttan haha) har hört hur någon gillar dig eller liknande. Men har ni tänkt på att DET skvallret kommer aldrig fram. Nepp. Har ni någonsin varit med om ett positivt skvaller? Något som fått er att må bra? Och när ni gick på dagis räknas inte.
Jag har iaf inte det, men det kanske bara är jag?
Slutsatts: Det ska skvallras, det säger jag inget om, MEN det är ALDRIG positiva saker man får reda på så den förhoppningen kan vi lika gärna lägga ner.
Bevisa mig gärna fel.

En till sak. Har ni tänkt på att tjejer och killar tar av sig tröjor på olika sätt? Jaja det var något jag blev medveten om iaf. Visst finns det undantag, det beror väl på hår, vana och andra saker, men tänk efter. Tjejer tar tag i nederkanten av tröjan, korsar armarna och drar den rakt över huvudet. Killar tar tagi tröjan bak i nacken och börjer lite på huvudet när de drar den av sig.
varför jag funderat över detta dock tänker jag hålla för mig själv =P

De där orden gråter jag av varenda gång jag hör dem.

Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0