Nu går vi och lägger oss alla barn

Okej jag måste berömma mig själv. Skulle sofia jobba på lithells skulle hon döda den redan döda korven. hehe
min humor suger... Doktor Bergwall duger bara till vissa frågor tydligen. vissa medicinska problem...oj de kom inte ut bra heh...
"Subtrahera kläderna. Addera männikorna och multiplicera vissa rörelse samt dividera benen, vad blir resultatet?" Det där kommer i grund och botten från Doktor Bergwall. Vem är den snuskiga av oss?

"jag ljuger hellre resten av mitt liv än att vara en man"

Min mor upplyste mig om något idag. ngot hon tjatat om sedan julas men jag har lixom bara inte velat tro på det. Skjutit det ifrån mig, inte velat inse. fruktansvärt. Det blri RIKTIGT olagligt att ladda ner musik 1 april. Eller vänta, det måste ju va ett skämt?
Kan inte folk bara svara på mejl försjutton! trött jag blir. vill inte vänta längre vill veta.

Kan ni inte tycka lite synd om mig? den tiden börjar ju gå ut nu. jag borde börja komma över den hela sydafrikanska grejen lixom

Raklödder i munnen alltså. "En gele som skummar och tar bort plack"

Okej ni vet ju hur folk klagar på bilringarna runt midjan...okej vad sägs om cykelhjul? Micaela kom förbi idag och godkände projektet (tack). Men tillbaka till fettet, vilket är svårt att bli av med när man inte kan springa. Jag kan gå nu, sakta, men inte hoppa eller springa. Men så fort jag kan så ska jag ut. ut ut ut! Och så vill jag bada.

Jippi jippi jippi nu är det på gång!

Hallå Linda var du på sexparty? vad fuskigt! Marina nu är jag ju hemma!


I don't wanna work today
Maybe I just wanna stay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0