La la la...

Om jag nu inte vill mejla människan varför känns det som om jag borde det då? Nej vill jag inte kan jag helt enkelt inte skriva nått vettigt. End of story.

Jag har absolut inget att vara "nervös" inför imorrn men sån är ju jag....

Micaela är den ENDA som kan komma undan med att dyka upp oanmäld. "Men för fan jag skulle ju dusha idag"  haha

Låttips är Britney Spears "If U seek Amy" Fattar ingenting av texten men låten är inte tokig. =)

Ni vet det där att man är bara ett offer om man ser sig själv som ett, det stämmer.  Men jag kommer ofta tillbaka till det här hur andra människor ser på mig (ja vi utgår från mig just nu men det kan gälla alla). Det är ju det som är så skönt med att få åka bort och träffa människor som inte har en förutfattadmening om en själv man får en chans att vara sig själv. Ett fenomen jag tror många i klassen upplevde när de började på kvinnersta t.ex.
Grejen är den att du får aldrig nån av dina vänner att säga sanningen om en själv om man fråga (och jag vill kanske inte ha sanningen heller av dem jag tycker att jag står närmast så). Man kan vara ärlig utan att säga hela sanningen lixom och ärligheten är viktigast =D
Men det man då har att utgå ifrån är vad man själv tror att ANDRA tror haha nu blir det krångligt.  Så nu ger vi oss.


5,5 veckor på kryckor för att vara exakt (det allra första som sas om den tiden var 10!!!! veckor) har gett mig sånt behov av att få dansa. eller ja röra på mig iaf. Vill gunga med i rytmen och skaka på the bum. och som MArio sa "shake the bobie" han hörde fel när jag och kristin hävadade att vi skulle ut och "shake our budie"
Min kropp är gjord för att röra på sig...mitt psyke kanske inte håller med men så är det.

Kommentarer
Postat av: Ulven

Inte för att vara en glädje dödare men de tar någon vecka extra å få tillbacka muskelstyrkan i benet oxå så bara för du blir av med kipset behöver du fortfarande krykor

2009-03-25 @ 19:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0