Känner mig gammal


So if your ever lost and find yourself all alone
I'd search forever just to bring you home
Here and now, this I vow


Alldeles för sant för mitt eget bästa...


Det här å leva på hoppet är inget smart drag, men jag vill inte vara iskall, inte igen... så tuff är jag inte längre. jag vill inte sluta hoppas. Hoppas på att så som illusionen en gång var kommer den bli igen. Men jag tror att jag kommer ångra att jag hållt ut i framtiden istället för att vara glad för att jag inte gav upp hoppet. En dag kommer det vara jag som står där på trappen med dolken i bröstet och ångra att jag inte gjorde slut på det hela innan illusionen blev verklig, innan jag sagt adjö till det som skulle trösta mig då.


Tänker ge mig in i skivornas värld nu.

Gud vad jag vill skriva. Skriva berätta, fantisera hitta på. Synd det där med avsaknad på talang =P men som sagt jag skriver bara för mig egen skull.

Mina inlägg var längre förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0