Hejdå helgen

Och Drag me to hell vill jag oxå se!

Å vart tog orden vägen nu då!? Har man svettkörtlar mellan brösten?

Första juni...here we go again. dagen har gått förvånansvärt fort. Jag har haft Linda vid min sida mer än vanligt, kanske beror på det. Imorrn gäller det!
Idag tabbade jag mig nästan ordentligt. Men hallå det är korv! Så jag spelade dum och sket it. Allvarligt var det ju knappast hursomhelst.

Men det känns verkligen som om allt har upprepat sig. Detta år skulle bara vara ett år...inte två. men nu blir det så här och jag står för det, för jag klarar inte att bara ha haft detta år på mig. jag behöver det som kommer....men då får jag minsan se till att det blir det rätta året denna gång.

I natt drömde jag att jag sov på Ica maxi här i kumla. Jag låg på vågen där man väger grönsakerna, men vågen var ett stort bord. Någon som skulle vilja bli min drömtydare? =P Jonna verkade dock inte så road över att få höra om mina drömmar hm...

Lets all say DÖH!


"Tror ni jag luktar mindre korv numera eller har jag bara vant mig?" --Oskar

"Dude, if she wanted to be with sloan she would have been with Sloan!" Ava---Greys Anatomy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0