Måste man synas för att inte vara osynlig?

Blev lite rädd där Linda när du skrev fuck you haha men sen var du bara söt! <3
Å maria vad snäll hon var. Jag är visst någon att sakna hihi trodde jag inte.

Jag har "in the summertime..." på hjärnan. FRINGE har börjat igen!! ME HAPPY! nu fattas bara nya avsnitt av supernatural som kommer 21 juni! XD

Detta har varit en påfrestande vecka, minst sagt. Men det här kommer bli bra. Tänkt börja leta jobb i stockholm nu oxå =P
Så här är det. På jobbet (på jobbet hihi) finns det vissa människor som påminner om vissa andra jag känner och blir då och då när hjärnan inte riktigt hänger med mycket frustrerande hehe
T.ex. Det finns en kille som är GRYMT lik glenn, alltså ÄCKLIGT lik! =S sen pratar en kille likadant som Jimmy på lithells så så fort jag hör honom tittar jag upp men då stämmer det inte. Samt en tredje som är väldigt lik John (ja lumparjohn =P )

Jag dansar så är det. Jag är en dansare. ANdra nynnar när det kommer en bra låt på radion. Andras junger högljutt med. Jag vickar på rumpan =P det kan ses som gulligt, men eftersom jag inte är SÅ inne på jobbet än måste jag tänka på å inte skaka på fläsket för mycket haha
Takida är ju bra! de gör ju fler låtar än de de spelar på radion hihi

Jag vet inte vad jag håller på med, jag har ingen aning om vart jag är påväg. Helt ärligt jag vet inte ens vad jag vill. Men jag vet att det är så här det ska vara. Det kan kännas tufft, struligt och allmänt bökigt, men det känns inte fel och det är det viktigaste.
Jagvet att jag filar på min plan i bakhuvudet även fast jag försöker låtabli. Jag gör så. Jag är en planerare. Detta år som varit blev verkligen inte som jag tänkt mig, men jag vet inte om det hade ens blivit det även om jag inte brutit foten, det komme rjag aldrig få veta. Jag är inte redo att plugga i höst, men jag känner mig inte heller stark nog att gå igenom ett till år som det förra. Nu måste jag skärpa mig. Ska det bli två år måste jag få detta att fungera.
Jag klarar inte å snacka framtid för det ger mig smått panik.
Älskar att "ta det som det kommer" samtidigt som jag vill ha nått att se framemot. Något jag i bakhuvudet tänkt gör studierna nästa år till. alltså saken atts e framemot. Ett år går ju uppenbarligen fort och jag vill LÄNGTA!

Jag är sån som ständigt behöver nya äventyr...Rastlös? nja...Kommer jag nånsin kunna ha ett normalt jobb och trivas som fisken i vattnet med det? Jag är ingen lager/fabriksarbetare, så mycket vet jag =P men vad är jag då?



Anton gck ut nian idag, men kortet är från SICRIT i onsdags


Jag hade gjort en ENORM smörgåstårta tills idag. NÄSTA gång blir den perfekt =P


Lay your head down and feel the beat
As I kiss your forehead
This may not last but this is now
So love the one you're with
You wanna chase but you're chasin' your tail
A quick fix won't ever get you well


Cause I feel
The distance
Between us
Could be over
With the snap of your finger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0