Att vara ärlig är inte allt, man ska bli förstådd oxå

Igelkotten som inte är skraj av sig och som hälsat på mamma i hennes sovrum är sjuk. Han hostar och spyr grön geggamoja =S

Vad komplicerat jag gör saker... särskilt då jag även gillar individen...
Baby I don't meen it, I meen it.

David verkar skitgrinig över att jag å fille inte kommer till linde på fredag men vi kommer ju på lördag gå ut med oss då istället!

Sitter där vid min lilla arbetsbänk och känner mig rätt nöjd med min arbetsinsatts. det går ju inte fort men det gör det bara inte med så många knappar. då kommer Kai och tittar på min färdiga hög och hans ansiktsutryck sa "har hon verkligen inte gjort fler?" FUCK!
DÅ visade han mig hur man kan göra på ett annat sätt så man blir effektiv. Det kunde han inte kläckt ur sig innan jag gjort över hälften!?

Filles pappa = chefen var tillbaka från semestern idag så nu är det slut med dansandet på borden höhö. men de andra är ju lätta å vifta bort när de är påfrestande om "ämnet" men HAN! han är ju skitläskig även utanför jobbet och så ställer han mig mot väggen å jag vet att han bara driver med mig men jag är ju påväg å skita på mig! haha. "Det...det...har du...*gulp*...inte med å göra, Det påverkar inte mitt arbete och är...är...privat" haha

Jag som Margareta har namnsdag idag =D fruntimmersveckan

Jag vill ha din låtlista!! GAH! som JAG gjorde hehe. spotify är fina grejer. jag har grooveshark, men där finns inte lika mycket.

Fille plannerade resten av min sommar igår men jag har inget direkt emot det. det ska bli roligt!!
Nån mer som vill följa med på spökvandring på slottet 31 juli?

Ska det fortsätta på detta vis behöver jag en bil...heh. ochd en ska jag köpa för vilka pengar? Det slog mig igår att den livsstilen jag har för tillfället inte funkar längre. Vill jag göra de där grejerna jag VERKLIGEN längtar till får jag minsan lov att skära ner på annat. TYP SPRIT! buhu

Lyssnar på den här låten Tease me med Lili och Sussi och jag vill dansa! Stort dansgolv. skaka rumpan musik och massor med människor som alla dansar i takt

Dom där ögonen alltså. Jag faller ihop!

Sofia ska på bal och vi är SÅÅÅ avundsjuka. som sagt behöver någon en eskort så hjälper jag GÄRNA till =D
Marina vi är för dåliga på att berömma varandra och ge varandra komplimanger i denna värld. säger man nått positiv så stöter man lixom på den personen. så ska det väl ändå inte vara. så du kan hälsa den där Jocke att alvida tyckte han var väldigt söt! För det var han haha. och carls cigaretter var INTE goda. nej tack till Prince.
Micaela undrade varför jag aldrig feströker med henne. hm...kan det bero på att vi är typ aldrig på samma fester? =P

HA! de låg aldrig med varandra! Det var som fan. men det var ju bara för att jag sa att de säkert skulle göra det höhö

Jag saknar verkligen Linda. Hon fastnade på mig när vi jobbade med varann varendad ag och sen huxflux så fanns hon inte där längre, min trygghet min vän och nu när jag försökt ta mig i kragen flera gånger för att höra av mig så har det alltid kommit nått emellan.

NOOOOOOO!!!!!!!!! Eddy och thomas ska flytta hem! Där försvann mitt hopp om framtiden. FUCK!  okej jag är glad för dem för de längtar hem. eller iaf eddy. men JAG då!?? JAG DÅ? vad fan ska jag ta mig till?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis på namnsdagen Alvida Margareta :D

2009-07-20 @ 22:29:14
Postat av: fille

vem låg inte med vem eller va?

2009-07-21 @ 14:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0