Stone cold sober!

Förlåt förlåt förlåt att jag inte skriver men jag är inte hemma =S
å läskigt å skriva hos nån annan när den kan se vad man skriver INNAN man skrivit det höhö

Det är tur att fille är förstående. För det är hon när det verkligen gäller <3

Sofia hur går det med supernatural? I'm dying here!

Jag börjar bli grym i den lilla golfen! Och så har jag märkt att byter man låt precis innan den är slut så slipper man reklam. det är när man låter listan gå på spotify som reklamen kommer. smart va?! hehe

Har varit en rätt tråkig dag idag och det har minsan mina medmänniskor fått lida för. hehe. Särskilt truckpojken. stackarn han kan verkligen inte ha fått en bra bild av mig vid det här laget... heh jag är en trevlig person när jag inte är uttråkad och hypersocial. det är nämligen inte en bra blandning för mig. jag blir mycket dryg förstår ni.

På fredag ska jag på spökvandring haha. COOLT! jag fille linda och micaela.

Först har vi turkiet. sen vill jag te amsterdam (eddy? Andreas?). I vår blir det helt klart Australien. I'll be there! Har jag någon särskild så vill jag även till venedig eller paris då på våren =P
Sen vem vet kanske kan eddy få arslet ur vagnen å ta med mig på äventyr haha.
Flrst å främst hoppas vi på att schneider vill ha kvar mig ett litet tag till.

Jag är inte van vid att livet är enkelt =D så då komplicerar jag det =(

I like your pants around your knees.

Kommentarer
Postat av: Emma H

australien australien AUSTRALIEN!!! :D coolt med spökvandring förresten! synd att man inte vet vad det är...

2009-07-28 @ 20:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0