Jag tittar inte!

Idag har jag ridit ett ånglok! Påväg å ramla av var jag oxå. Bella då! =P

Jag sa ja till saker jag har noll koll på för några veckor sen när min sommar verkade rätt död och nu är den fullbokad bara för att jag var dum nog å säga ja till första bästa grej fille kom med haha. fast det ska nog bli bra. det är sånt där som faktiskt kan bli riktigt bra när man väl gör det

70 procent av alla kvinnor skulle välja choklad framför sex läste jag å micaela igår i glamour och det smsade jag till Honom, som blev mycket förfärad över att jag var en av de 70 procenten.
Men idag när jag kom in från rasten och han hade gått på sitt skift vad tror ni då låg på min arbetsbänk?
En CHOKLADKAKA! Jag smälte!

Fallskärm. Fallskärm! Jag drar i den nu! Alvida du måste!

Micaela och jag fixade bikinis (tack!) och sen toppade hon mig lite. inget seriöst bara lite så det inte ser så slitet ut längre. ska bli en mer ordentlig klippning innan Turkiet.

Seriösa flashbacks och inte av det trevliga slaget

Blev inkallad till chefen idag "är du intreserad av att fortsätta jobba här?" VAD FAN ÄR DET FÖR FRÅGA? DET ÄR KLART SOM FAN JAG ÄR!!! haha. fast jag uttryckte mig l i t e bättre.
Men chefer får allting att låta så jävla positivt. det är inte ett piss som är säkert och samtidigt som jag inte rent tekniskt behöver veta så skulle det ändå va KUL å få veta =P

Fy fan vad jag är trött på hängmanöverdon nu haha. men så länge de finns å de behöver MIG till att göra dem så tackar jag å tar emot. Egentligen bara ETT moment som jag tröttnat på och det momentet är inte på alla. tack och lov. jävla små skruv som ska in i ännu mindre hål!

Jag tänker andas sakta och sluta ögonen. Kanske går tiden fortare då. Ja som sagt jag fattar det ändå inte när livet komme roch slår mig rakt i ansiktet för då är det inte längre det jag vill ha...fast det är det ju. sluta nu! jag vill ju ha de det! men...


There's another world inside of me
That you may never see
There're secrets in this life
That I can't hide
Somewhere in this darkness
There's a light that I can't find
Maybe it's too far away...
Or maybe I'm just blind...

So hold me when I'm here
Right me when I'm wrong
Hold me when I'm scared
And love me when I'm gone

I'm alive but I'm alone
Part of me is fighting this
But part of me is gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0