Jag är inte söt =P

Bävar inför dagen då lasse kommer tillbaka suck... har varit sååå skönt å få vara jobbig mot Kai istället. haha

Okej imorrn åker vi alltså till uppsala mot oförberedda äventyr heh. jag fille och emelie. Till Linde på lördag istället. Det blir nog bra ska ni se =P
jag sak snart sätta mig på en buss till fille och sova där inatt. ja nu händer det grejer woho...? väskan är mer eller mindre packad...kanske mindre. hm... får jag dansa är jag nöjd.

SÖTA filmer jag vill se är 17 again och Hannah Montana haha

Nu har JAG sett våran igelkott, men vi vet inte än om det är en Kotte eller Kotta. Jag tror på Kotta för den är ganska tjock (tänk om vi får bebisar tihi) Den har hursomhelst bosatt sig under en stor plastpåse under våran hammock men är inte intreserad av honungsvatten som det stod i tidningen att man skulle ge dem, INTE mjölkprodukter hör ni det!
Mamma sökte lite på internet och det stod att har en igelkott valt ens trädgård som bostad har man en trädgård utan miljögifter å så. Våra bor under hammocken haha. Å man ska göda dem då klarar de vintern bättre.

Jag tittar ut ur fönstret, suck och säger "ja då är snart vintern här igen"
"Tack" svarar tobbe "Lagom till min semester!" hm...

Kan du spela trummor med tårna?



Tänk om livet vore en Disneyfilm...

Kommentarer
Postat av: Emma H

men ska du till australien så får du en extra sommar :)

2009-07-23 @ 18:46:15
Postat av: Ulven

Hanna montana är bra :P de har ju inte änns varit sommar

2009-07-24 @ 00:13:07
Postat av: Anonym

ÄGG vill dom ha!!!!!!!!!!

2009-07-26 @ 23:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0