Bakis och inget pålägg!

Att det ska va så jävfla svårt svårt att få igång en dataskärm. jag lyckades inte.
så jag tittar på kronprinsessans födelsedagsrepris och knapprar på min egen dator istället. Den där Malena Ernman har nu sjungit alldeles för många gånger och det finns inget som helst drag i husbandet.
Alla är så solbrända å fina...det vill jag oxå va!

Det regnar ute och det spär bara på min seghet. Pappa kommer å hämtar mig efter att de "fixat" Ingers dator. Den har typ exploderat heh och mamma har en precis likadan och lika gammal så hon är lite orolig för våran eftersom allt tekniskt typ i vårt börjat lägga av.
Filles hästar är ute i regnet och filles bil är i garphyttan och hennes regnkläder i stallet MOHAHA. inte bra.

Micaela "skällde" på mig här på morgonen eller jag skällde väl mest på mig själv eftersom jag är medveten om alltihopa och ur det ser ut, men jag kan inte rå för det. realist eller inte jag vet hur det ser ut.

Å de har ju i min mening bra korkade. Igår kväll blev det bestämt att de skulle te Bodaborg. Mellan tio och elva skulle de åka. De åkte HALV ETT! Å jag tror inte de bokat nått. Det tror jag man måste det är inget dropp in heller. Å edt är ju bestämda tider det hålls. typ kl 10 till två å fyra till åtta för det stängs ju ner emellan så alla ska gå därifrån. så de har säkert åkt till karlskoga för att få åka hem igen. bar gjort.

"Alvida du är såååå tråkig"
"Ja men låt mig va då! Jag tvingar er inte att vara med mig!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0