Always take life with a pinch of salt, a slice of lemon and a shot of tequila

Tacka vettja Youtube där finns allt =D

Vilken dag! Vilken vecka! Med tanke på att dagens VÄRSTA händelser var att en boot försvann och att jag inte fick träffa johanna på pitchers så är nog inte mitt liv SÅ hemskt =P
det ska bli så kul imorrn. men man ska inte ha förväntningar då blir det inte bra alls haha


CENSUR!


Igår låg jag i sängen och hade (som vanligt) små panik känslor, sen lyckades jag somna och vaknade och insåg att om jag nu tänkt å ta mig själv i kragen i framtiden varför i helvete kan jag då inte bara skippa den här fjollperioden och ja, ta mig i kragen PÅ EN GÅNG. TYP...leva mitt liv lixom. så det var vad jag gjorde oxå och nog jävlar blev det bra =D
Hoppas jag inte får slut på is att hälla i min mage bara haha
Leker man med elden blir man bränd, gömmer man sig i skuggorna försvinner man. Vad är värst?

Vad hade ni väntat er. ni rycker det i bena igen. jag vill dansa! buggade med joel på jobbet idag haha men inte riktigt vad jag var ute efter.

Jag har hittat Pussycat dolls rippoffs och heter Paradisio Girls


I never needed you to be strong
I never needed you for pointin' out my wrongs

I never needed you for judgement
I never needed you to question what i spent
I never asked for help, I take care of myself, I don't know why you think you got a hold on me.

Hus hush - Pussycat dolls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0