Törstig på sol

Jag gör misstag, precis som alla andra, men jag försöker att låta bli att göra om samma misstag igen.
Lite jobbigt dock då bara när man inser att den första varianten kanske inte var så tokig =P

Hur mycket ska vi slå vad om att detta skiter sig nu bara för att jag ser framemot det haha

Mycket "korkade" idéer om nätterna nu igen. Sånna som ju givetvis verkar kanonsmarta mitt i natten. Å idag fick jag lov å gå ur sängen JÄTTETIDIGT för eddy skulle komma med sitt pass klockan ETT. Tror ni han gjorde det? =P
Tänkte gå å lägga mig igen men boken jag läste blev PRECIS bra. sista tjugo sidorna typ haha

Detta ska inte bli nån skönhetsblogg jag lovar men jag vill bara påpeka min egen facination (ett ord jag inte kan stava till uppenbarligen) över hur långt mitt hår har blivit. hehe


Watch out now
You'll find out
You'll cry out
There's no one above me
I play hard
Don't run far


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0