I belive in Santa Claus

Jag gjorde en snöbollslykta igår. haha. japp det gjorde jag och det var kuuul! Tur att ingen såg mig dock. Vafan lixom när ska jag nästa gång ha rätt till att leka i snön? När jag får barn? Ja det lär väl knappast hända så hej då snöänglar och pulkåkning =P
Köksbänken var morrse full med små pepparkakshusdelar. Synd bara att jag upptäckte att den där pepparkaksdegen var rätt god. delarna minskar drastiskt i antal. Men nio små hus till stugbyn blev det. Underbart söta med kristyr på. Så söta att jag måste nog lägga upp ett bildexemplar =P



Fick julkort från Mario idag och jag asgarvade haha. framförallt åt mamma som inte såg VEM det var på kortet!
Det var ju Mario i riddardräkt =D

Häromdagen fanns det en artikel i tidningen om en kille som interjuvat en massa forskare om tomten. Bland annat fick man veta att han åker i 265 gånger ljudetshastighet, han gör över 152 miljoner hembesök under en natt, äter alldeles för ohälsosamt och borde behöva behandling för både diabetes och högtblodtryck.
För att dra släden skulle det krävas 1,9 miljoner renar och så bor han inte på nordpoolen för där finns det inget renbete =P
Men hallå alla vet väl att tomten är MAGISK. Renarna flyger. Tiden stannar under julnatten. Och renbetet importerar de ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0