How would you know

Det är skönt att bli förstådd och att få förstå.

2010 var jättebra! helt fruktansvärd...men bra! haha behövdes verkligen ses på bio. Men sällskapet var helt klart det bästa =D å nu har jag äntligen koll på vart java ligger. vet inte vad jag hade fått för mig haha

Biljetten är bokad och jag har så svårt att tro det haha! det kommer att bli bra.

Julklappar är ett problem... de som borde vara enklast blir alltid de svåraste.

Jag samlar ihop mina tentakler och skjuter ifrån!

Det finns inga texter till varken Anna Ternheims "Make it on my own" eller kenneth and the knutters låtar. hm...
"there is always someone who have said it better so why say anything"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0