Brandman till pyroman

GAH!!! Nu har jag blivit utskrattad av en berlinsktelefonist haha! Å varför i helvete har det inte framgått att det är skillnad på eVisitor och ETA? Som europeé kostar det inget. Lätt färdigt! Satt bara i kö i hundra år men skulle det vara så svårt att säga för nån annan?

Helt ärligt så förstår jag inte att hon ens vill att jag ska bli ett fan av wild coast. Det är ju inte som att jag gör någon vidare reklam för det. Eller hon tyckte ju då inte att jag gjorde det då jag hoppade omkring på kryckor framför hennes rika gäster...hm... facebook förstår jag mig inte på heller =P

Det är läskigt hur lite som behövs för att få mig totalt ur balans. Lika läskigt hur lite som behövs för mig att återfå den.

Är grinig över att det inte finns fler freak kitchen låtar på spotify...


A neighbour stole my VCR
Can´t afford to fill up my car
It´s been a while since I paid the rent
I wonder where that money went

Fox & Scully just disappeared
Well, I could always sit here and grow a beard
Broke a rib trying to find the bed
The lights are out and the phone is dead

Or is it my head


Take your hypocritic pointers
And shove ém up your ass
Don´t need your condescending attitude
Find somebody else to harass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0