Am I alone?

Bökig jag är, eller rättare sagt min mamma och jag kan inte var aspontan. Spontanitet resulterar bara i ännu mera bökighet tycker jag...

jag hatar saknad. den känslan. jag hatar den. det är nog den känslan som kan sluka mig totalt. Den kan äta upp mig inifrån och ändå låta det fortsätta göra ont när jag till och med redan ligger på golvet och gungar.
Saknad är en läskig sak om man börjar låta den härja fritt. den borde sitta i sele och koppel. Det är vad jag försöker med nu iaf. men istället för att försöka slita sig har den slagit rot i magen på mig och ligger där nu och gror. Jag undrar hur länge jag kan kväva den. dö kommer den knappast göra i första taget och ett sött ord från honom och den kommer bryta ut och bli hänsynslös. säg inget snällt jag ber dig.

Ville ju bada den här veckan. verkar inte bli så. Vad sägs om nästa?

Fick världens bästa idé till en musikvideo för den där låten Evacuate the dancefloor med Cascada. HUR jag kom på den tänker jag dock inte förklara det kan ni nog räkna ut själva höhö.
Det ska va en tjej som står i sitt rum i BH och mjukisbyxor och som dansar och sjunger för fulla muggar!
As bra!

Å sofia! Bilden jag la upp på dig OCH david på bilddagboken borde ju som sagt vinna pris! Den är ju så grymt söt! Sluta skäll på mig. Ni är kanonfina! och det verkar alla andra oxå tycka =P

Naglarna måste bort de går inte att jobba med. SKit oxå
Träningsvärken var total idag efter ridningen il ördags aj aJ AJ!
När jag får jobba med Kai får jag visserligen verkligen jobba men dagarna går =D

Imorrn ska jag försöka få bilen fixad efter jobbet. ratten skakar ju förskräckligt!

Jag har gett upp hoppet om sommaren. Är jag den ende?

Kommentarer
Postat av: Emma H

har gett upp sommarn jaa, men ja bryr mig inte, blir ju sommar i australien ;) för dig också! och jag blir så rörd av dina ord om saknad!!! för jag håller med dig! så mkt!!! en så oskyldig känsla som ändå äter upp en totalt! usch. ju mer man släpper in en människa i sitt liv ju värre blir saknad-känslan när man inte är i närheten av denna person... vet inte vad eller vem du pratar om exakt iofs

2009-08-03 @ 20:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0