Vi kom, vi såg, vi segrade...lite

Så grymt skön helg!! Jag har haft så kul och skulle ju egentligen vilja berätta exakt allt i detalj men det går ju inte.
Påvägen upp stannade vi vid Hällaköpcenter och fyllde på spritförrådet tackvare systembolaget och mig och emma som är 20 åringar =D
Vi tog oss fram, åkte bara lite förlångt denna gång men inget alvida inte kunde handskas med. jag bryr mig inte om vad pappa säger det är JAG som får volvon att spinna hehe till nästa gång vi åker till stockholm måste jag bli bättre på att fickparkera. (tack och lov för eddy och thomas parkering).

Att äta tacos med två ungkarlar som inte vet vad isbergssallad är för något är lite intresant men det bidde kanon. Alvida söp sig rejält rak och hade en dispyt med tunnelbanesnubbenibåset...jävla typ. ja jag var onykter men det var ju HAN som inte fatta =P har visst lite problem med människor som sitter i bås verkar det som.

Med tejp på tuttarna drog vi ut i natten.vi var på ett ställe som heter tresexit och ingången till det stället..mja... vakterna stod ovan mark och sen fick man gå ner mot tunnelbanan. jag var så inte på topp. tappat massor i dansväg och mina fötter bokstavligen grät efter den kvällen!
men jag har som sagt upptäkt det roliga med att sitta istället för å dansa. mycket utspelar sig på dansgolvet och det är som värsta dokusåpan å sitta å titta på det. Jag och thomas i tvsoffan haha "såg du fajten?" och så kan man ju lättare snappa upp lite snygga moves från andra tjejer oxå

David har gett snarkningar en ny betydelse. jag fattar inte hur de andra tjejerna kunde sova!! Taket var ju påväg å lyfta!

Runt två på lördagen var vi iväg på, alla utom tråkiga eddy. Shopping. Emma fick väldig snabbt en spännande blandning av grönt i ansiktet och alvida klagade på sina fötter. Tänk vad mycket lättare livet skulle kunna vara om man bara gick åt rätt sketna håll på en gång!
Jag har köpt bikini, kanske inte dagens samtalsämne men för mig är det stort. jag älskar min bikini! ge mig sooool. tror jag älskar den för att hade jag varit mörkhårig hade den inte alls funkat.

senare på lördagskvällen fick alvida den geniala idén (tredje person jag diggar) att hon ville spela monopol. de andra höll med. men vi hade ju inget. då kom david på "vi åker till min farmor och hämtar ett" ja...vad...smart... dit var ju inga problem men hem HAHA. nu har jag kört i stockholm ingen snack om saken...


Ett samband jag har märkt när det kommer till mina vänner och deras "dumma pojkvänner" är att tjejerna alltid blir förvånade över att hennes vänner (vi) bryr oss... hur kommer det sig?

Emma emma emma.... =/

 WARNING Babyboom i närke!!! Resultatet av "brist" på kondomer och mindre bra omdömme kanske? celibat stilen kanske inte är så tokig...om det där det där man måste välja emellan. herregud vad händer med vår värld? VÄX UPP!

Å vad roligt det är när man lyckas få reda på att nån mer läser min blogg. Vill ju egentligen veta vilka ni alla är men det verkar ju inte ni vilja =P

Sen gjorde jag en liten tabbe. En tjej vid namn Petronella ville att jag skulle adda henne, detta skrev hon i en komentar på bilddagboken ( alvida GLAD ) så det tänkte jag ju göra men inte just då...bara det att jag kommer inte ihåg vilken bild det var hon komenterade så mitt hopp är nu att hon ska läsa DETTA inlägg och adda MIG [email protected]. Sorry.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snygg beskrivning av Sthlm :D

Du vet att hon Petronella har skrivit i din gästbok va och inte kommenterat en bild?

2009-04-20 @ 12:11:32
Postat av: fille

tack för att jag fick följa me till sthlm:O

2009-04-20 @ 19:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0