Väck inte björnen som sover

Nu har det varit för många inlägg utan att nån komenterat nått. Nått måste ni väl ändå haka upp er på?

April, ny månad, ny fot, nya tankar, nya erövringar, nya kamper. Hur känns det? Jag är iaf inte redo för nått av det... Nej det är jag inte, sorry. Ta ett steg tillbaka livet jag återkommer....kanske.
Det återkommande känslan att allt går för fort samtidigt som jag bara önskar att den kunde skynda på lite gör mig smått galen.
Har fått höra att konstiga svullander är fullt normalt när man blivit opererad, men att läkaren sa att det skulle kunna ta ett halvår innan de gav sig var jag inte beredd på och nog är det konstiga svullnader allt.

Var och solade idag. gud så skönt. Blekfisen som varit i sydafrika...hm... Blev en kort solstund för växelmaskinen var urfunktion. Tydligen ska solstationen stänga för att huset ska rivas...det ska bli rondell. undra om mitt projektarbete har nått me  dä å göra? heh... förmodligen inte.
Sen lagade jag mat! Coolt va! på fem veckor har jag ätit tacos två gånger och räkor (sallad + macka). Jag har alltså ätit ordentlig middag tre gånger på fem veckor. Idag blev det kyckling och ris. Vi hade köpt nån konservburk med typ cocosmjäöl och curry (verkade väldigt mumsigt).
"Jag behöver väl inte krydda nått, vi ska ju ha i det där" "Äh det kommer ju inte smaka nått krydda på"
Det blev starkt!!! =D

Letade låt texter och fick syn på "asien girls for love and marrige" det stod vad de vägde, ålder, längd. alltså jag förstår inte. Vad är vittsen? det är ju hemskt. Ibland vill jag nog leva i min lilla bubbla. Låt mig tro att hemskheter inte händer i min närhet



Tell me that the will is still alive

Don't let go
'Coz it's just a step from heaven


Kommentarer
Postat av: Ulven

Fin bild den har du fått till bra

2009-04-03 @ 23:32:20
Postat av: Marina

det kanske är så att ingen vill komentera för att det ända du gör i dom senaste inläggen är att klaga... va fan få arslet ur vagnen och gör någonting. Jag älskar dig gumman men nu får du skärpa dig! vart har den alvida som inte tar någonting skit och inte deppar ner sig i någonting, tagit vägen?

2009-04-04 @ 08:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0