Inkörd underifrån

Jobbigt det är när man vet att han har en massa man vill skriva och så glömmer man det!

Tror jag börjar piggna till nu. Var med fille folk igår och märkte verkligen hur osocial jag blivit. glömt bort typ hur man formar ord haha mamma och jag har ju telepati.
Går man på förfest hos fille så görs det rejält. henne kan man lita på =D sen gick vi på satin som nog är ett väldigt bra ställe om det är lite mer folk och kanske ett uppträdande. Men emelie var för full för att komma in så hon och madde försvann men trots att vi mest satt hela kvällen hade jag riktigt kul. det var skönt å få vara ute igen bland folk.
Något ännu mera intresant är att jag under hela kvällen dansade EN gång, foten orkade inte så mycket. Totalt såld var jag dock på ordningsvakterna. Fiiiina pojkar haha med jobb jag vill ha!

Och och och! På bilddagboken finns beviset jag har blivit "kallad" för megan fox. Jag ser INTE ut som megan fox...men jag blev OTROLIGT smickrad haha

Idag har jag planterat en mynta och en citronmellis men jag har inte gröna fingrar så de är nog döda snart heh.
När jag kom hem igår natt varvade jag ner lite först och satt på internet och läste lite. Å jag dras mer och mer till uppsala. Iaf när det kommer till utlandsstudier.

Det är så lekskolenivå på det här...

Älska sexans reklamer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0