Träningsvärk i ett ben

"Nu är lovet och värmen här och så är även ungdomsfyllan..." (nyheterna) Alvida skriker TJOHOO

Var och handlade idag och jag vet inte om det var jag eller mamma som blev mest upprörd över att micaela inte satt i kassan när det var dags att betala haha. "nej men vänta hon kanske kommer tillbaka" "mamma det sitter en annan tjej där nu!"
Sen går vi ut, eller försöker, dörrarna öppnade sig med snigelfart och jag funderade seriöst på att köra vagnen in i dem men det skulle väl bara sinka ner dem ännu mera.

Jag är påväg att backa ut bilen och det kör en bil förbi mitt arsle och sen så verkar den snorvalpen i den bilen inse att jag ska åka och att han vill ha min plats så HAN backade. MEN han backade inte mycket!! Så jag kom ju knappt ut men han stod där och VÄNTADE på "sin" plats "Backa idiot så får du platsen". Blekfisar te killar med keps och klubba i munnen borde inte ha körkort.

Påväg ut från parkeringen sen så hamnade jag bakom en annan TYP som stod stilla och helt plötsligt började backa så jag oxå blev tvungen att göra det! Sen kom en tant springandes och hoppade in i bilen. Visst om han väntade, men varför backa?
Idag var en såndär dag då jag bara ville gå ur bilen, slänga ner nävarna på idioternas motorhuvar och go bazooka. =P

Hemma sen när jag ska köra bort bilen så kommer en liten pojke springandes i bara kalsonger haha "jag har rymt! Från min mamma!" ni skulle ha hört hur han sa det jag höll på att skratta ihjäl mig ! han var så söt. sen sprang han fram och tillbaka, kunde inte riktigt bestämma sig om han skulle fortsätta eller gå tillbaka till mamma. hihi


jag har en fråga ( eller två förresten). Huvudtjejen i knight rider är hon med i house? och bruden i nya fast and furious är det samma som chucks ex?

VAD GLOR DU PÅ? HAR DU ALDRIG SETT EN JORDNÖT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0