Jag ber om ursäkt

En något bakis alvida blev dragen ur sängen idag. Skönt med fint väder då. Varför ska de killar jag gillar gå hem innan festen är slut? =(

Har man blogg tycker jag man ska skriva i den.

Detta just detta är varför jag inte vill bo i kumla längre. För mycket folk vet vem jag är och framförallt vem jag VAR. Och jag vill inte att andra människor berättar för mig vem JAG VAR för flera årsen, för de kände inte mig (de tror att de gjorde det dock) inte ens de som man kanske trodde stod mig närmast visste vem jag var. jag var inte dom och jag vill verkligen inte bli förknippad med dem... men grejen är nog den att de förknippar mig inte med DEM utan de tycker att det var JAG som stod för DEM. och det är så FEL. Jag vill inte vara här. jag vill inte att du ska känna igen mig. Du är säkert jätteskysst NU, men har du sett mig tidigare vill jag inte att du nånsin ser mig igen.

Det är det som är så synd. jag kan aldrig få människor som sett mig tidigare att se på mig annorlunda nu. och på sätt och vis är det väl inte mer än rätt då JAG SJÄLV inte kan se på dem på nått annat sätt, visserligen.
Och det är synd att man ska bli märkt genom dem människorna man är med.
Ja jag var (är) en bitch. Nån som hävdat det som brytt sig om att fråga varför? Kanske fanns det en anledning? Numera är det bara en vanesak lixom. =P

Som man bäddar får man ligga. de människor som det drabbar men som jag inte menar något illa emot ber jag om ursäkt till, men det är å välja mellan pest eller kolera och då väljer jag det som passar just för tillfället. = inget krossat glas eller tillkallning av polis.

Och nej jag tycker inte om folk som slår mig!!

Herregud kom och hjälp mig. i brist på annat läser jag de mest besökta blggarna och det skrämme rmig vad jag hittar "sjukt jäkla nice Påsk, asså! " GAH!

Min bror är en riktig player. Vi förstår inte vart han fått det ifrån.

Efter ett par historielektioner med Dr Bergwall har jag nog nu lärt mig att det är idag Jesus uppstår.
Micaela tittar nog förbi om en stund så ska vi äta glass i det finfina vädret.


Jag klamra´ mig fast vid en skylt och grät
Både skylten och jag, vi står kvar

Kom och ta mig långt härifrån

Kommentarer
Postat av: Flugan

Haha, e de du eller Sofia som e blåst?



Ses i helgen /Fluga

2009-04-13 @ 14:34:46
Postat av: Sofian

Haha! Nu var det så att vi frågade Davids pappa sen och det var igår han uppstod! Ville bara påpeka det!



kram!

2009-04-13 @ 20:52:48
Postat av: Sofia

Jesus alltså.. inte Davids pappa... :P

David fick för sej att det var idag nämligen så därför skrev han som han skrev!



kram igen

2009-04-13 @ 20:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0