Fiskmopp

Okej jag vet väl inte riktigt om jag ska skratta eller gråta över det där marina men jag väljer att skratta. För allt gåt upp och ner. det som är positivt verkar dock ha en tendens att inte hamna i bloggen för det är sånt jag rodnar över och inte vill skriva här i =P
ber om ursäkt om det är tråkiga och deppiga bloggar, men sen är det oxå så att när jag är hängig det är då det är roligt att skriva. Och jag SKA rycka upp mig! =P
Ena dagen då skriver jag "kom igen nu låt oss kämpa" och nästa är det "äh va fan det blir ju skit av det iaf" förlåt om det är förvirrande. Och helt ärligt...har mina senaste inlägg ens varit sååå deprimerande?

Idag fyller min mormor 70 år vilket skulle ha firats med buller och bång om inte min bror smittat ner mig så nu sitter jag här luktar skunk och har feber. Ja jag är kanon uppåt!!! Har såndär förkylningsontikroppenvärk. Det kom bara huxflux. Gick och la mig i torsdags mådde prima och vaknade vid kl fem på fredag eftermiddagen med feber och snor som inte är av denna värld!  Jättefint väder är det oxå. Åh micaela ringde och ville äta glass (vilket jag tänker göra hursomhelst) men hade jag varit frisk hade vi hållts med mormor.

Så denna härliga april dag tänker jag spela bort med the sims. toarullen ligger vid min sida, nässprayen i fickan och insvept i filtar är jag. Livet är underbart...

Har ni roligare liv så berätta om dem då! jag lyssnar gärna. säger dock kanske inte så mycket för halsen svider och öronen ska vi inte tala om. Jag gick upp för en timme sen undra om jag ska gå å sova middag? heh.

Buller och bång kommer det bli senare iaf tjohoo! det är klart nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0