Följ med mig så ska jag visa

Herregud!! Vad håller mina grannar på med? Vaknat två dar i rad nu halv åtta av att det låter som om någon borrar ner mitt tak! Öronbedövande.

Han har en otrolig makt över mig och det gillar inte jag. Men det är ingen makt han har tagit, jag har gett honom den så jag har bara mig själv att skylla. Det jobbiga är att det sitter i ryggmärgen

Here she comes with the master plan
And I'm starting to lose control


Hittat Lindas blogg. http://www.brutalasanningar.blogspot.com/. Skaffa inte blogspot det är så jäkla krångligt å lämna komentarer.

Sofia ska få vara med mer på min vägg, måste bara hitta en ram =P

But it's so damn easy makin' love to you
I got my mind made up - I need to feel your touch


Fille ringde nyss och tyckte att vi skulle dra till cypern nästa torsdag... GAH!! jag vill inte säga nej! det är emot mina principer att säga nej...till sånt =D



Jag blev mycket putt på mig själv igår och då hjälpte det att prata med sofia. jag blev lite klarare i bollen iaf. Att säga det till någon man kanske inte är sååå förtjust i gör ju inget, det är lätt, men att behöva göra det till någon man gillar, det är inte lika kul. Å ja...det spelar ingen roll vad mamma säger, jag måste säga det, det blir inte bra annars...det blir historia som upprepar sig då.
Är så lätt att säga åt andra att de "måste vara tydliga med varandra i ett förhållande" HAHA enklare sagt än gjort alvida!
en dag i taget som sagt.

Det kan nog inte bli bra...men låter jag bli kommer det bara bli ännu värre...

Cause every time I see your bubbly face
I get the tinglees in a silly place



Saknar malin. Hallå Gotland? va fan.

Kommentarer
Postat av: Linda

Sry om det är krångligt, för mig är det enkelt för jag har gmail =)



Om ngn frågade mig om jag ville följa med till cypern skulle jag också finna det svårt att tacka nej =S Vilken frestelse!

2008-09-17 @ 23:11:56
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0