mamma mamma mamma mamma MAMMA!

Tror jär på lite bättre humör idag. igår var det hemskt. men idag är det det där datumet igen. jaja så farligt är det inte.

hösten är här. lönnträdet ute vid lekparken är helt otroligt. Det blev gult över en dag.
Världen känns så dyster. = även alvida

Idag ska jag göra nått jag velat göra länge meninte haft tid. tjohoo! men jagtänker inte säga vad för då tycker ni bara jag är patetisk för att jag är så lycklig över nått så enkelt.


I'm still I'm still Alvida from the block


Where do we go from here?
Where can we hide?
Cuz I made a U-turn
I'm still alive..
Where do we go from here?
Where did they put the signs?
Cuz I need an exit
After this life.
Where is this better place?
And where are these better times?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0