Hur hamnade jag här?

jag känner mig så jävla stressad över att inte veta. hjälper att prata med eddy och få finfina tips om youtube hehe.
Men jag har ingen koll och jag börjar bli totalt knäckt av det. problemet är inte att jag inte gör nått på dagarna, problemet är att jag inte vet om det är så mina dagar kommer fortsätta att se ut LÅNGT framöver?

Å har jag nu gett mig in på nått som inte kan sluta bra? jag vet bara hur man säger "nej" och stöter bort. jamen om jag nu inte vill göra det? Jag vill omfamna och skrika JA!!

jag vet att det gör mig till en hemsk person att bli lycklig över det där, men hihi på ett bakoframvänt sätt så fick det mig att känna mig uppskattad...=D (även om du förnekar det)

Pangprego idag kl 16.08!! GLÖM INTE DET









You gotta help me out
It's all a blur last night

Spare me your freakin' dirty looks
Now don't play me
You want to cash out and get the hell out of town

Don't be a baby
Remember what you told me
Shut up and put your money where your mouth is

Get up and shake the glitter off your clothes, now
That's what you get for waking up in Vegas

Kommentarer
Postat av: Marina

du är så fin gumman<3

2008-09-16 @ 10:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0