I'm a lady. That's my man.

som sagt: börjar friskis och svettis med strippstångs aerobics DÅ ska jag börja träna! gud vad kul det verkar.



alltså nej, jag är inte ute efter en pojkvänn just nu men jag har kommit fram till att jag borde väl iallafall kunna få fundera på vad jag i framtiden kommer söka? tror att det definerar även mig själv, vilken typ av person jag är och vad jag vill ha. att bara säga "glenn det är vad jag vill ha" det funkar ju inte längre. jag vill ha nått mer konkret. så här är lite av vad jag kommit fram till. Å kom ihåg nu att vi snackar inte giftermål och får nån grabb tag på denna lista i framtiden så är det ju även så att man måste inte matcha den te hundra procent. hur kul är det lixom? =P

         detta är bara tönterier (bra ord) haha

Okej: först och främst jag vill ha en vän! har ni hört uttrycket "Love is friendship on fire"? det tycker jag stämmer jättebra. han måste tåla att jag bråkar med honom, är krävande och rent av elak ibland.
jag älskar serier och film och det är gärna nått jag disskuterar, på en lagom ytlig nivå iaf haha

jag hoppas verkligen det kommer finnas en häst i mitt liv i framtiden och den kommer alltid komma först. deal with it.
och nu ska jag avslöja nått stort här; kyssen är viktigare än sexet! en kram kan tom vara ger givande....(typ)

bekvämlighet är viktigt. vill jag gå omkring i mina sunkiga mjukisbyxor flera dar i sträck och vara fet i håret med orakade ben så vill jag bli älskad iaf. =D  det blir så mycket roligare då när jag väl anstränger mig ska ni se.
jag vill inte bli överraskad. säger man det åt mig kan jag vara glad över det längre.


utseende mässigt trodde jag att jag hade en typ...jag hade fel. eller än har jag det iaf inte.
var kompis med mina vänner men inte FÖR bra kompis =P
grabben måste kunna bjuda på sig själv, men inte göra allt i hans makt för att göra bort sig. onödigt. definitionen cool vet jag inte vad det betyder hihi
bråka med mig kaxa dig emot mig. jag går inte sönder. gå på. pusha. men säger jag STOPP, backa då fort som fan och försök igen senare.

sen vet jag inte om det är något man behöver ta upp men efter samtal med mina tjejkompisar så har det visat sig vara lite viktigt. så här ligger det till: jag är en sån som INTE går på krogen för att dricka. jag går på krogen för att dansa! dansa är INTE att vara otrogen. dansa är att ha kul! jag har stått på golvet med flickor (grabbar med för den delen) som så fort någon av det andra könet visat intresse kört upp förlovningsringen i fejan på dem. hallå! det är bara en dans.
okej det finns väl gränser för det oxå (fråga micaela =P). men jag måste kunna få dansa med vem jag vill oav vem jag är ihop med punk slut.
"she's dancing with him, but I'm the one she's leaving with"



han måste kunna bädda en säng och får VÄLDIGT gärna laga mat. jag diskar i sånt fall inga problem.vägen till denna kvinnas hjärta går via magen haha
inga komplimanger...eller jo...men sparsamt. jag kan inte ta dem eller ge dem och då tycker jag inte att nån ska ge mig några det är orättvist. i musikalen "My fair lady" finns det en scen där hon sjunger "show me!" om och om igen till en man som älskar henne men som typ bara skriver det till henne i form av fina dikter. hon vill egentligen bara att han ska svepa henne av hennes fötter och kyssa henne. SHOW ME! jag vill bli visad vad jag betyder. show me.

PRATA ja herregud disskutera! debbatera. men lyssna oxå tills dina öron blöder =P
jag ältar! men ge inte upp hoppet tillslut går det faktiskt över.

har nån orkat läsa allt detta så är den iaf en bit på vägen haha. vill han läsa sånt jag skrivit är det helt klart pluspoäng. samma sak gäller om han kan komma överrens med min mamma. där är en utmaning!


Kommentarer
Postat av: Ulven

Tror de shit sig på bädda sängen :P men allt annat var ju så jag vill ha det :D klart som fan man lagar maten om man slipper diska sökte ju hotell&resturang men blev ju bara hobby kock å det där med shitit hår å mjukis byxor är ju bara sexigt

2008-10-07 @ 02:50:36
Postat av: Marina

jag vill också gå på stripstångs arobiks!!!! säj till om du hör någotnig mera om den saken

2008-10-07 @ 19:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0